5. Fotomaraton
Upravljanje projektom, planiranje događaja i brendiranje petog Fotomaratona.
-
Fotomaraton menja vizuelni identitet svake godine, ali zadržava format petodnevnog festivala. Identitet se menja u skladu sa godišnjom temom koju biramo za svaki festival.
-
ASPECT BDS je bio zadužen za organizaciju festivala i svih promotivnih aktivnosti.
-
Vizuelni identitet 5. Fotomaratona inspirisan je temom festivala: Ulična fotografija. Boje žuta i crna stvaraju jak kontrast koji simbolizuje sirovo prikazivanje života na uličnoj fotografiji.
-
Kreativni koncept primenjen je u digitalnim i štampanim medijima, pre početka i tokom trajanja festivala. Kreirali smo rešenja za štampani materijal (plakate, letke, brošure, bedževe, zastave, itd.) Komunikacijska strategija je definisana kao umetnička, angažovana i motivaciona.
-
Važan deo ovog projekta bio je menadžment događaja, jer smo organizovali celodnevni događaj, na nekoliko tačaka u centru grada. Sve ove tačke bile su u potpunosti obeležene zastavama, roll up-ima, plakatima i drugim štampanim materijalom.