Minaqua
Logotip i etiketa za flaširanu vodu. U upotrebi gotovo 10 godina, zadovoljstvo garantovano.
-
Osnivač ASPECT-a, Tihomir Laćarac, rođen je u Novom Sadu 1974. godine. Diplomirao je 2001. godine na koledžu Damelin (Johanesburg, Južna Afrika) na odseku za grafiku i web dizajn.
U periodu od 2001. do 2003. radio je za klijente: Srbijagas (logotip i korporativni identitet), Hotel Park (logotip, ambalaža), DDOR Novi Sad (promotivna kampanja) i mnoge druge kompanije.
Osnovao je ASPECT BRAND DESIGN STUDIO 2007. godine. -
Logotip kompanije MINAQUA dizajniran je da očuva prepoznatljivost brenda i istakne tradiciju i dugogodišnje iskustvo koje kompanija ima u proizvodnji vode.
-
Nakon analize konkurencije i raspoloživog prostora za pozicioniranje brenda, kontrast u korišćenim bojama je definisan i unapređen. Ambalaža proizvoda simbolizuje talas kao moć vode, i jedno je od prvih takvih rešenja ove vrste na tržištu.
-
Etiketa ima 3 grba - 3 nagrade (London, Rim i Pariz) koji potvrđuju da je kupac napravio pravi izbor i da je proizvod prepoznat i međunarodno priznat.