Cilj je bio da napravimo veseo i komunikativan sajt na koji ćete rado svraćati kad nemate vremena za šetnju do sladoledžinice. Istovremeno, sajt je trebao da prenese atmosferu Ovcinih lokala, u kojima se prijatno osećate čak i kada ste u redu za sladoled proveli čitavih 45 minuta, a da zadržimo preglednost i fokus na najvažnije informacije koje će posetiocima/kupcima pomoći da što lakše dodju do sladoleda.
Šta smo uradili?
Digital Strategy / UI/UX Design / Full-stack Development / Illustration / Motion Graphics/Animation / Copy Writing / Ecommerve Integration
Efikasan user friendly WEBSHOP je uklopljen u minimalistički grafički interfejs čija je osnovna premisa da što direktnije prenese emociju i iskustvo sladoleda iz Crne Ovce u online zajednicu – bez suvišnih detalja, uz poštovanje osnovnih standarda i elemenata identiteta brenda. U prvim mesecima broj online porudžbina je premašio očekivanja, a posle nekoliko meseci smo premašili 1000 isporučenih pakovanja sladoleda. WEBSHOP Crne Ovce veoma često se navodi kao jedan od najušpešnijih primera online prodavnice u Srbiji.
Kroz rubriku GUEST ARTIST i online galeriju počeli smo da gradimo artsy-community čiji su članovi umetnici inspirisani sladoledima i vrednostima Crne Ovce. Naši gosti i saradnici su umetnici, fotografi i dizajneri Milica Mrvić, Peter Flanek, Jelena Jaćimović, Lea Levi, Sergej Tucakov i drugi.
Sajt Crne Ovce dobitnik je prestižnog priznanja časopisa PC PRESS za jedan od najboljih sajtova u Srbiji u 2019. godini.