Latest news »

Have a look, comment or call us.

Stevča Soul Food iliti poverenje kao osnova uspešne saradnje

20/04/2015

Radite ili živite u centru Novog Sada? U tom slučaju, nema sile da ne znate Stevču – restoran koji svojim sugrađanima pruža uživanje u slasnim burgerima, palačinkama i salatama, ali i kuvanoj domaćoj hrani.
Imali smo radost i zadovoljstvo da od samog početka učestvujemo u kompletnom razvoju ovog, sada već itekako prepoznatljivog, brenda.

Na početku, Stevča nije imao vizuelni identitet, čak ni logo. Ali! Imao je ludu energiju i želju da uspe u svom naumu – da stvori kultni brzi restoran koji će imati dušu.
Za nas je Stevčina energija bila istinska inspiracija i veliki podstrek. Počeli smo.
Prezime – Stevčina hrana sprema se pažljivo. Stevča brine o onome što mušterije žele. Stevči je važno da gost ode od njega s osmehom, Stevča želi da njegov paket – dostava istinski začini i oboji dan naručiocu. Stevča radi na tome i Stevča radi s dušom.
Dakle, nametnulo se, gotovo samo od sebe - Stevča SoulFood.
Logo – Inspiracija za logo bila nam je USA – postojbina hamburgera. Stoga smo izbegli evropski art manir, i pristupili nečemu razigranom, razmahanom i upečatljivom, nečemu što će na pravi način komunicirati sa ciljnom grupom.
Istina, isprva nismo bili potpuno sigurni u to kako će se upadljivo srpski nadimak “Stevča” uklopiti sa američkim fazonom, ali ispostavilo se da se slažu više nego dobro.


Vizuelni identitet – Bez obzira na to što se u Stevči ne zadržavate dugo, važno je da vreme provedeno tamo bude ugodno. Stevča mnogo vodi računa o utiscima gostiju, pa smo na neke od zidova postavili upravo komentare gostiju, posvećene Stevčinim obrocima. Stolove i stolice smo odabrali jednostavne i praktične. Podmetače vesele i inspirativne. I još nešto – kese za pakovanje hrane! Nikad nam se nisu dopadale plastične kese. Zato smo za Stevču odabrali papirne vrećice sa logotipom, koje čitavoj priči besplatne dostave daju jednu šarmantnu i dopadljivu dimenziju.

Sajt

Takođe naših ruku delo – jednostavan, praktičan i dopadljiv, Stevčin sajt podseća na Stevčin restoran, i pruža sve informacije potrebne gladnom posetiocu.



Bicikl - Neko bi možda rekao – Ma haj’te molim vas, zar je važno na kakvim će biciklovima raznositi hranu ljudima? Mi smo znali – važno je. Ne samo što su Stevčini biciklovi interesantni i lepi na oko, nego ih ljudi uveliko primećuju i prepoznaju na ulici, tako da bajkovi na pravi način doprinose učvršćivanju brenda.





Poverenje kao ključ

Kada se osvrnemo unazad, kao dan nam je jasno da je u razvoju Stevčinog brenda poverenje igralo izuzetnu ulogu. Naravno da se novci za marketing ne daju lako, i naravno da je sve skupo. Ali, ako klijent veruje da ćete mu se posvetiti bez zadrške, dajući mu i kvalitet i originalnost, onda je sve znatno lakše.

Stevča je nama verovao. Ne samo da nam je prepustio brendiranje, već nam je dozvolio da se, u najboljem mogućem smislu, umešamo u sve komercijalne strukture poslovanja.

Otud ovako sjajna brending priča o jednom restoranu koji, da kucnemo u drvo, postaje sve veći i jači.

Autor: Simona Draguca / 11:41 / Ostavite komentar

Eko kultura stanovanja

14/04/2015

Obožavamo projekte koji nam dopuštaju udruživanje sa kreativcima iz nekih drugih oblasti. Ovo je upravo jedan od takvih – tokom rada blisko smo sarađivali sa arhitektonskim departmanom, i bilo je to jedno nadasve inspirativno i korisno iskustvo za obe strane.
Šta podrazumeva projekat Eko kultura stanovanja?

Cilj ovog projekta je pokretanje mini sistema namenjenog očuvanju životne sredine u okviru određenih stambenih objekata.
Zvuči sjajno, zar ne? I jeste sjajno.

Projekat smo pokrenuli u saradnji sa Biroom 16, a imali smo dobru sreću što je Erker Inženjeringumeo da prepozna važnost istog, te je u njega i investirao.


Koje aktivnosti su planirane u okviru ovog projekta?

Eko kultura stanovanja ističe niz aktivnosti čijom primenom direktno utičemo na poboljšanje kvaliteta života.

To su:
- PRIMARNA SELEKCIJA I ODLAGANJE OTPADA
- PRIMENA HORTIKULTURE U SVAKODNEVNOM ŽIVOTU- EDUKACIJA I PRVI KORACI KORIŠĆENJA SOLARNE ENERGIJE



Eko kućica
Eko kultura stanovanja podrazumevala je i kreiranje kreativnog rešenja eko kućice namenjene odlaganju selektovanog otpada – plastike, papira i iskorišćenog ulja.

Aspect studio, u saradnji sa Biroom 16, uradio je idejni projekat i rendering ove kućice.


Pored ovog, osnovnog projekta, kreirali smo i čitav prateći materijal – kalendare, brošure, kese, novogodišnje čestitke i plakate kako bismo predstavili projekat stanarima i saradnicima.




Dobre namere dobro inspirišu

Ovo je definitivno bio jedan od onih projekata nakon kojih ostajete vedriji, snažniji, iskusniji i pre svega – inspirisaniji. Koliko god zahtevan, ovakav projekat ne iscrpljuje, već udahnjuje elan. Jer iza njega stoje dobre namere. A dobre namere – dobro inspirišu.

Autor: Tihomir Laćarac / 15:17 / Ostavite komentar

Fotomaraton iliti kada ti ideja ne da da spavaš

06/04/2015

Kada si u nekom projektu od samog početka, odnosno, kada je taj projekat tvoja ideja, onda je to jedna sasvim posebna priča. Onda si na neki poseban način inspirisan da daš čitavo svoje srce, bez zadrške.
Sjajno je to opisao mag marketinga, Dragan Sakan, rekavši da kreativni um ne odlazi na odmor nakon 5 popodne. Kreativni um, opsednut idejom, tu ideju nosi sa sobom sve vreme – i danju i noću.


Odeš s posla kući, pa umesto da, ko pošten svet, spavaš – ti razmišljaš o ideji. O bojama, konceptima, organizaciji.

Upravo tako je bilo s nama i s Fotomaratonom.


Fotomaraton je prvi put trčao upravo s nama. I drugi. put. I treći. I četvrti. I peti. Početkom 2009. godine, naš dugogodišnji bliski saradnik, fotograf Srđan Srđanov, došao je na sjajnu ideju o kreiranju novosadskog događaja koji bi okupljao zaljubljenike u fotografiju.
Ideju je podelio sa nama, znajući da smo poprilično zaljubljeni u Novi Sad.


Naravno da nam nije trebalo mnogo da razmašemo priču. Rešeno je:
Jednom godišnje, okupljaćemo zaljubljenike u fotografiju, Odvodićemo ih na različite novosadske lokacije, gde će oni fotografisati grad na različite teme. Na primer, Miris grada, Heroji iz Senke, Novi pogled na stare stvari, Noć u gradu…. Učesnici će biti iz zemlje i inostranstva.

Šta Fotomaraton znači za Novi Sad?

Želimo da naš grad otkrijemo i pokažemo u njegovim najboljim slikama.Jedаn od osnovnih аlаtа u promociji i аfirmаciji grаdа, kаo primаmljive investicione i turističke destinаcije, jeste izoštrаvаnje slike grаdа kojа nаstаje u očimа njegovih građanа i ljudi iz drugih zemаljа.

Stogа smo ovаj projekаt usmerili na simbiozu aspekata gradskog života i rаzvoj grаdа u celosti. Cilj projekta je bolje pozicionirаnju Novog Sаdа u odnosu nа ostаle kulturne i turističke centre Evrope.

Krupan poduhvat? Da, ali ostvariv.


Kako smo se uhvatili u koštac sa (ne)prilikama organizacije jednog ovakvog poduhvata, i kako smo ga pretvorili u prepoznatljiv događaj koji se odigrava 7u godinu za redom, čitaćete u sledećoj fotomaratonskoj priči :)

Autor: Simona Draguca / 16:29 / Ostavite komentar