Latest news »
Have a look, comment or call us.
Stevča Soul Food iliti poverenje kao osnova uspešne saradnje
20/04/2015
Radite ili živite u centru Novog Sada? U tom slučaju, nema sile da ne znate Stevču – restoran koji svojim sugrađanima pruža uživanje u slasnim burgerima, palačinkama i salatama, ali i kuvanoj domaćoj hrani.
Imali smo radost i zadovoljstvo da od samog početka učestvujemo u kompletnom razvoju ovog, sada već itekako prepoznatljivog, brenda.
Na početku, Stevča nije imao vizuelni identitet, čak ni logo. Ali! Imao je ludu energiju i želju da uspe u svom naumu – da stvori kultni brzi restoran koji će imati dušu.
Za nas je Stevčina energija bila istinska inspiracija i veliki podstrek. Počeli smo.
Prezime – Stevčina hrana sprema se pažljivo. Stevča brine o onome što mušterije žele. Stevči je važno da gost ode od njega s osmehom, Stevča želi da njegov paket – dostava istinski začini i oboji dan naručiocu. Stevča radi na tome i Stevča radi s dušom.
Dakle, nametnulo se, gotovo samo od sebe - Stevča SoulFood.
Logo – Inspiracija za logo bila nam je USA – postojbina hamburgera. Stoga smo izbegli evropski art manir, i pristupili nečemu razigranom, razmahanom i upečatljivom, nečemu što će na pravi način komunicirati sa ciljnom grupom.
Istina, isprva nismo bili potpuno sigurni u to kako će se upadljivo srpski nadimak Stevča uklopiti sa američkim fazonom, ali ispostavilo se da se slažu više nego dobro.
Vizuelni identitet – Bez obzira na to što se u Stevči ne zadržavate dugo, važno je da vreme provedeno tamo bude ugodno. Stevča mnogo vodi računa o utiscima gostiju, pa smo na neke od zidova postavili upravo komentare gostiju, posvećene Stevčinim obrocima. Stolove i stolice smo odabrali jednostavne i praktične. Podmetače vesele i inspirativne. I još nešto – kese za pakovanje hrane! Nikad nam se nisu dopadale plastične kese. Zato smo za Stevču odabrali papirne vrećice sa logotipom, koje čitavoj priči besplatne dostave daju jednu šarmantnu i dopadljivu dimenziju.
Sajt
Takođe naših ruku delo – jednostavan, praktičan i dopadljiv, Stevčin sajt podseća na Stevčin restoran, i pruža sve informacije potrebne gladnom posetiocu.
Bicikl - Neko bi možda rekao – Ma hajte molim vas, zar je važno na kakvim će biciklovima raznositi hranu ljudima? Mi smo znali – važno je. Ne samo što su Stevčini biciklovi interesantni i lepi na oko, nego ih ljudi uveliko primećuju i prepoznaju na ulici, tako da bajkovi na pravi način doprinose učvršćivanju brenda.
Poverenje kao ključ
Kada se osvrnemo unazad, kao dan nam je jasno da je u razvoju Stevčinog brenda poverenje igralo izuzetnu ulogu. Naravno da se novci za marketing ne daju lako, i naravno da je sve skupo. Ali, ako klijent veruje da ćete mu se posvetiti bez zadrške, dajući mu i kvalitet i originalnost, onda je sve znatno lakše.
Stevča je nama verovao. Ne samo da nam je prepustio brendiranje, već nam je dozvolio da se, u najboljem mogućem smislu, umešamo u sve komercijalne strukture poslovanja.
Otud ovako sjajna brending priča o jednom restoranu koji, da kucnemo u drvo, postaje sve veći i jači.
Autor: Simona Draguca / 11:41
Comment