Cilj nam je bio da postojeći brend učinimo prepozantljivim i jedinstvenim, da ga repozicioniramo na lokalnom tržištu i pojačamo njegovu vidljivost među brojnim konkurentskim kompanijama na jednom od najživljih investitorskih i građevisnkih tržišta u regionu. Naša strategija je podrazumevala dodavanje vrednosti kroz novi ekološki pristup gradnji i aktivan kontinuirani društveno odgovorni angažman.
Osmislili smo principe EKO-KULTURE STANOVANJA i predstavili sisteme za očuvanje životne sredine u sklopu stambenih objekata. Daljom analizom tržišta i nadgradnjom principa zelene i održive arhitekture razvili smo ZELENI KONCEPT STANOVANJA. Objedinili smo ove segmente: eko-punktove za odvajanje otpada, zelene krovove i fasade i energetsku efikasnost i primenili ih na objektu u Futoškoj 57.
Kontinuiranim kreiranjem sadržaja i integrisanom komunikacijom postigli smo željeni rezultat - ERKER inženjering se prepoznaje kao jedan od lidera u oblasti održive i "zelene" gradnje na ciljanom tržištu.
Zgrada u Kisačkoj ulici donosi novine poput Zelene fasade, prve na stambenom objektu u Novom Sadu, koje prati i direktnija komunikacija bazirana na važnosti prisustva PRIRODE u gradskoj sredini, kao i njenim benefitima za stanare i korisnike objekta kroz kampanju ERKER Inženjering – SAVEZNIK PRIRODE.
Zgrada u Kisačkoj ulici donosi novine poput Zelene fasade, prve na stambenom objektu u Novom Sadu, koje prati i direktnija komunikacija bazirana na važnosti prisustva PRIRODE u gradskoj sredini, kao i njenim benefitima za stanare i korisnike objekta kroz kampanju ERKER Inženjering – SAVEZNIK PRIRODE.
Tokom dugogodišnje saradnje sa kompanijom ERKER INŽENJERING realizovali smo nagradne igre i konkurse, kampanje i radionice u saradnji sa Javnim gradskim preduzećima i osnovnim školama i vrtićima, kao i niz integrisanih kampanja kojima smo promovisali vrednosti brenda u javnom prostoru (OOH, BTL), kroz PR aktivnosti, na web-sajtu i društvenim mrežama.