

Reiffeisen Agro je međunarodna mreža kompanija prisutna u 10 zemalja u Evropi, sa gotovo 150 godina tradicije na tržištu poljoprivrednih dobara u Austriji i Nemačkoj. Posle 10 godina prisustva u Srbiji - ovdašnji ogranak kompanije – odlučio se za intenzivniji nastup na srpskom tržištu. Ozmislili smo integrisanu kampanju koja je predstavila brend i njegove prednosti u odnosu na konkurenciju.
Šta smo uradili?
Digital Strategy / UI/UX Design / Full-stack Development / Illustration / Motion Graphics / Animation / Copy Writing
Klijent
RWA
Godina
2019 - 2020

Slogan naše kampanje rezultat je 2 insighta: "potrošačkog iskustva" koje govori da "ljudi u Srbiji veruju da je strani proizvod kvalitetniji od domaćeg" i "fun fact" informacije koja kaže da je među botaničarima poznato da "biljke vole muziku". Biljke, muzika i Austrija – značilo je: orkestar na njivi.


Noseći slogan kampanje DIRIGUJ SVOJ PRINOS odlično se uklopio u različite kanale komunikacije kroz koje je ralizovala 360* kampanja, u 2 flighta i u ukupnom trajanju od gotovo 6 meseci. Dirigent na njivi je postao više od vizuelne metafore – ovako precizno kreiran Key Visual preneo je jasnu poruku da je odgovornost za dobar prinos direktno povezana sa sa izborom partnerske kompanije – u ovom slučaju RWA Srbija.

Nova kampanja podrazumevala je širok spektar adaptacija glavnih vizuala. Osnovni elementi identiteta kompanije RWA po postojećoj knjizi grafičkih standarda poput snažne tipografije i standardizovane palete boja, nadograđeni su intenzivnim koloritom na fotografijama i fokusom na proizvode u prvom planu. Imidž kompanije RWA Srbija je na taj način dobio moderan, orijentisan-ka-biznisu izgled uz insistiranje na austrijskom kvalitetu koji korisnicima nudi obećanje uspešne poslovne saradnje.
